Callcenter Kiezen?

De werkwijze van een callcenter


Opsommingen

Vergelijk de beste callcenters van Nederland

Onze aangesloten callcenters beschikken over uitstekende trackrecords met bewezen succes in verschillende branches. Alleen de beste zijn voor u geselecteerd, u bent verzekerd van succes!

Opsommingen

10 handige tips voor een succesvolle telemarketing

U ontvangt gratis 10 handige tips voor succesvolle telemarketing. U maakt gemakkelijker een keuze dankzij onze gratis checklist die u direct kunt downloaden na registratie.

Opsommingen

Direct offertes ontvangen, snel van start!

U ontvangt maximaal 4 scherpe offertes van voorgeselecteerde callcenterbedrijven die aan de strengste kwaliteitseisen kunnen voldoen. Vergelijk prijs, kwaliteit en effectiviteit en u kunt van start!

Over callcenter-kiezen

kwaliteit keurmerk

Callcenter-kiezen bemiddelt in jaarlijks meer dan 1.000 callcenteropdrachten. Onze callcenters werken volgens het keurmerk voor kwaliteit van de WGGC en het VCN.


Ja, ik wil graag info ontvangen

U ontvangt de Checklist direct in uw mailbox & 4 specialisten brengen u een offerte op maat uit.

Aantal adressen:
Soort opdracht:
Bedrijfsnaam:*
Aanhef:
Contactpersoon:*
Telefoon:*
E-mail adres:*
Adres:
Postcode:
Plaats:
Opdracht omschrijving:
 ja nee

Ja, ik ontvang graag maandelijks de beste tips over besparen en het vergelijken van offertes (GRATIS).*


Een callcenter zal voor uw zo effectief en efficiënt mogelijk te werk gaan. Zij leiden hun callcenter agents goed op met traineeships en aanvullende cursussen. Er wordt flink gehamerd op het juiste gebruik van de stem, maar ook op het kiezen van de juiste woorden. Wanneer u een opdracht neerlegt bij een callcenter, zal deze de callcenter agents goed instrueren, zodat zij goed voorbereid aan de campagne beginnen. Het callcenter zal de campagne op de voet volgen en waar nodig na het monitoren de campagne bijsnijden. Hierdoor bent u verzekert van een hoge conversie waardoor er een hoop nieuwe leads gegenereerd zullen worden.


Als leek is het bijzonder moeilijk een keuze te maken uit de honderden verschillende callcenters in Nederland. Met hulp van deze website hebben wij het callcenter kunnen kiezen dat aan onze eisen t.a.v. kwaliteit, wettelijke normen, commercieel succes en natuurlijk prijs kon voldoen.
Recensie klant
Recenssie van klant


© 2012 Callcenter-Kiezen.nl. Staringstraat 55 | 6821 DN Arnhem | T 088 - 770 9999