Callcenter Kiezen?

Callcenter beboet met € 240.000


Opsommingen

Vergelijk de beste callcenters van Nederland

Onze aangesloten callcenters beschikken over uitstekende trackrecords met bewezen succes in verschillende branches. Alleen de beste zijn voor u geselecteerd, u bent verzekerd van succes!

Opsommingen

10 handige tips voor een succesvolle telemarketing

U ontvangt gratis 10 handige tips voor succesvolle telemarketing. U maakt gemakkelijker een keuze dankzij onze gratis checklist die u direct kunt downloaden na registratie.

Opsommingen

Direct offertes ontvangen, snel van start!

U ontvangt maximaal 4 scherpe offertes van voorgeselecteerde callcenterbedrijven die aan de strengste kwaliteitseisen kunnen voldoen. Vergelijk prijs, kwaliteit en effectiviteit en u kunt van start!

Over callcenter-kiezen

kwaliteit keurmerk

Callcenter-kiezen bemiddelt in jaarlijks meer dan 1.000 callcenteropdrachten. Onze callcenters werken volgens het keurmerk voor kwaliteit van de WGGC en het VCN.


Ja, ik wil graag info ontvangen

U ontvangt de Checklist direct in uw mailbox & 4 specialisten brengen u een offerte op maat uit.

Aantal adressen:
Soort opdracht:
Bedrijfsnaam:*
Aanhef:
Contactpersoon:*
Telefoon:*
E-mail adres:*
Adres:
Postcode:
Plaats:
Opdracht omschrijving:
 ja nee

Ja, ik ontvang graag maandelijks de beste tips over besparen en het vergelijken van offertes (GRATIS).*


De OPTA heeft het callcenter All4Call beboet met € 280.000 euro opgelegd. Het callcenter uit Eindhoven gebruikte een automatisch belsysteem waarbij de computer zich voordeed als een mens.

Belcomputer

Consumenten werden allereerst ongevraagd via een automatisch oproepsysteem gebeld. Afhankelijk van wat de gebelde zei, gaf de computerstem van de fictieve ‘Rudi Hurkmans’ verschillende reacties. Dit deed consumenten geloven in gesprek te zijn met een echt persoon. Tijdens deze automatische telefoongesprekken werden de prijzen en loterijen aangeprezen en werd geprobeerd naam en bankrekeningnummer te ontfutselen. Vervolgens werd de consument teruggebeld door een medewerker van All4Call met als doel een telefonische overeenkomst af te sluiten. In deze vervolggesprekken werd de consument niet gevraagd of deze nogmaals gebeld mocht worden. Ook werd de consument niet gewezen op het Bel-me-niet-register.

Ruim 900 klachten op spamklacht

De telefoontjes van de ‘Zwitserse Consumentenvereniging’ zorgden in de periode juli 2009 tot juni 2010 voor zo’n 900 klachten op de website spamklacht.

Spamverbod

Sinds 1 oktober 2009 zijn alle consumenten en bedrijven beschermd tegen spamberichten. In totaal heeft OPTA van mei 2004 tot en met oktober 2011 ruim 120.000 klachten ontvangen. Naar aanleiding van de spamklachten heeft de OPTA 21 boetes uitgedeeld met een totale waarde van ruim 2,1 miljoen euro. Ook heeft OPTA onlangs 30 waarschuwingen uitgedeeld aan bedrijven. Omdat spam vaak op internationale schaal wordt georganiseerd, werkt OPTA geregeld samen met collega-toezichthouders in Europa.


Als leek is het bijzonder moeilijk een keuze te maken uit de honderden verschillende callcenters in Nederland. Met hulp van deze website hebben wij het callcenter kunnen kiezen dat aan onze eisen t.a.v. kwaliteit, wettelijke normen, commercieel succes en natuurlijk prijs kon voldoen.
Recensie klant
Recenssie van klant


© 2012 Callcenter-Kiezen.nl. Staringstraat 55 | 6821 DN Arnhem | T 088 - 770 9999