Callcenter Kiezen?

Uiteenlopende callcenter diensten


Opsommingen

Vergelijk de beste callcenters van Nederland

Onze aangesloten callcenters beschikken over uitstekende trackrecords met bewezen succes in verschillende branches. Alleen de beste zijn voor u geselecteerd, u bent verzekerd van succes!

Opsommingen

10 handige tips voor een succesvolle telemarketing

U ontvangt gratis 10 handige tips voor succesvolle telemarketing. U maakt gemakkelijker een keuze dankzij onze gratis checklist die u direct kunt downloaden na registratie.

Opsommingen

Direct offertes ontvangen, snel van start!

U ontvangt maximaal 4 scherpe offertes van voorgeselecteerde callcenterbedrijven die aan de strengste kwaliteitseisen kunnen voldoen. Vergelijk prijs, kwaliteit en effectiviteit en u kunt van start!

Over callcenter-kiezen

kwaliteit keurmerk

Callcenter-kiezen bemiddelt in jaarlijks meer dan 1.000 callcenteropdrachten. Onze callcenters werken volgens het keurmerk voor kwaliteit van de WGGC en het VCN.


Ja, ik wil graag info ontvangen

U ontvangt de Checklist direct in uw mailbox & 4 specialisten brengen u een offerte op maat uit.

Aantal adressen:
Soort opdracht:
Bedrijfsnaam:*
Aanhef:
Contactpersoon:*
Telefoon:*
E-mail adres:*
Adres:
Postcode:
Plaats:
Opdracht omschrijving:
 ja nee

Ja, ik ontvang graag maandelijks de beste tips over besparen en het vergelijken van offertes (GRATIS).*


Inbound en outbound diensten

Callcenters kunnen zich specialiseren in uiteenlopende vormen van dienstverlening. Van eenvoudige registratie van het gesprek, tot het aanbieden van complexe telefonische diensten. Men heeft twee verschillende vormen binnen een callcenter, gebeld worden of zelf bellen. Dit staat bekend als respectievelijk inbound en outbound. De telefoontjes die ’s avonds worden gedaan voor een enquête, of aanbiedingen voor een tijdschrift, worden meestal gevoerd door medewerkers van een callcenter. Het zogenaamde outbound bellen kan men weer verdelen in twee soorten namelijk koud bellen of warm bellen. Koud bellen houdt in dat de persoon die gebeld wordt niet gevraagd heeft om gebeld te worden; warm bellen houdt in dat de persoon op enige wijze zelf om het contact gevraagd heeft, bijvoorbeeld door middel van een offerteaanvraag.

Aannemen van afspraken en orders

Het inbound bellen gaat in de eerste plaats over het aannemen van afspraken en orders voor bedrijven en vrije beroepen. De laatste jaren werken diverse callcenters ook aan de bemanning van helpdesks, alarmcentrales en ontvangstbalies. Alles lijkt ter plaatse te gebeuren, maar vindt plaats in het telesecretariaat.

Bedrijven promoten via telemarketing

Hierdoor zijn er vele mogelijkheden om je bedrijf te promoten in Nederland via telemarketing. Telemarketing is een goede manier van promoten aangezien veel mensen beter te overtuigen zijn wanneer ze via de telefoon benadert worden dan wanneer ze gemaild worden. Daardoor is telemarketing de beste manier van het promoten na mond tot mond reclame. Klik hier voor meer informatie over telemarketing.


Als leek is het bijzonder moeilijk een keuze te maken uit de honderden verschillende callcenters in Nederland. Met hulp van deze website hebben wij het callcenter kunnen kiezen dat aan onze eisen t.a.v. kwaliteit, wettelijke normen, commercieel succes en natuurlijk prijs kon voldoen.
Recensie klant
Recenssie van klant


© 2012 Callcenter-Kiezen.nl. Staringstraat 55 | 6821 DN Arnhem | T 088 - 770 9999